Przedszkole Publiczne Malowane Żyrafy ( poprzednia nazwa Bajkowy Las ) w Lesznie rozpoczęło działalność w 2015 roku.
Przedszkole mieści się w nowoczesnym budynku, posiada 8 słonecznych , przestronnych sal dydaktycznych wyposażonych zgodnie z ergonomią w nowoczesne zabawki i pomoce dydaktyczne służące do zabaw twórczych i dowolnej aktywności dzieci.
Wyróżniają nas:
- sala rytmiczno-sportowa,
- sala do zajęć terapeutycznych i pracy indywidualnej,
- zajęcia z języka angielskiego,
- rytmika z elementami tańca,
- obecność psychologa, logopedy i nauczyciela wspomagającego w przedszkolu,
- bezpieczny plac zabaw wyposażony w nowoczesne urządzenia,
- udogodnienia dla osób niepełnosprawnych (winda, toaleta).
Przedszkole zaprasza dzieci
przez cały rok od poniedziałku do piątku
w godzinach od 6:30 do 17:00
Zapraszamy dzieci od 2,5 do 6 roku życia!
W naszym przedszkolu funkcjonuje kuchnia prowadzona przez firmę zewnętrzną cateringową. Jest to zespół wykwalifikowanych kucharzy, którzy we współpracy z dietetykiem tworzy dla naszych przedszkolaków zdrowe i smaczne posiłki.
Dbając o zdrowie naszych Przedszkolaków stosujemy diety eliminacyjne dla alergików: bezglutenową, wegetariańskią, bezcukrową, bezmleczną.
Malowane Żyrafy to miejsce przyjazne Dzieciom. Przedszkolaki przebywają wśród wykwalifikowanych nauczycieli oraz pań pomocy. Realizujemy cele i zadania określone w podstawie programowej wychowania przedszkolnego.
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO
MALOWANE ŻYRAFY W LESZNIE NA POSZCZEGÓLNE LATA 2022-2026
2022/2023 „ Jestem Ekologiem „
Zadanie: Kształtowanie właściwej postawy wobec środowiska .
2023/2024 „ Jestem Badaczem – poznawanie, badanie, doświadczanie „
Zadanie: Tworzenie warunków sprzyjających odkrywaniu świata i żywiołów nim rządzących – woda, ziemia, powietrze , ogień przez doświadczanie i eksperymentowanie.
2024/2025 „ Jestem przedszkolakiem z pasją”
Zadania: Wykorzystanie różnorodnych możliwości i okazji do indywidualnej pracy z dziećmi.
2025/2026 „ Jestem sportowcem – sprawność ruchowa warunkiem wszechstronnego rozwoju dziecka”.